אני כבר נקייה לגמרי מקפה, תה, קולה ואלכוהול. אלכוהול בחודש האחרון, כל השאר כבר מזמן. נשאר לי רק עוד דבר אחד – שוקולד. הוא פשוט משמח אותי כל כך הרבה, שלא נראה לי מספיק חשוב שהוא משפיע על המצברוח וממכר. אבל די. הגיע הזמן להתחיל לעשות כל מה שאני יכולה. מעכשיו, אין יותר שוקולד. אף פעם (לי אף פעם הרבה יותר קל מרק להשתדל). חייתי חצי שנה בלי שוקולד, והסתדרתי. אני יכולה לחזור לזה.

כמובן שצריך למצוא לו תחליף – אוכל שישמח אותי. או אולי לא אוכל? אולי כשבא לי שוקולד אשמיע לעצמי שיר כיפי במקום? מצד שני, לא נראה לי שכדאי שאוכל פחות. נראה לי שבינתיים אפשר לעשות רשימת אפשרויות:

  1. פרוסת גבינה טעימה
  2. פרי שאני אוהבת
  3. חמאת בוטנים ומייפל (לערבב ולשים בצנצנת, ולאכול כל פעם כפית – נשמע כמו הכי קרוב מבחינת טעם שומני, עשיר, מתוק ולא חריף)
  4. תפו"א בצורה מוצלחת כלשהי (חיובי כי זה פחמימות – צריך להגביר צריכת פחמימות מורכבות)
  5. שיר כיפי, עדיף מתוך איזה מחזמר או סרט מוזיקלי

את השירים צריך לשים בפלאפון – שיהיו איתי לא משנה איפה אני נמצאת, במקום חטיפי סניקרס ממכונות וקיוסקים.

 

ואם כבר החלטות, אני צריכה לקיים את החלטתי לעשות ספורט יום יום, אז אני יוצאת עכשיו להליכה ארוכה.

